מחשבים מסלול מחדש: חשיבות הכושר הגופני לבריאות שלכם

 רוצים לחולל שינוי מהפכני בחיים שלכם? הגיע הזמן אחת ולתמיד שתשקיעו בעצמכם כמו שמגיע לכם באמת! מדריך מיוחד מבית פלג ג'ים, מכון כושר מוביל בהרצליה

בין אם נרצה בכך או לא הגוף שלנו זקוק לתחזוקה שוטפת על מנת להמשיך לשרת אותנו נאמנה לאורך זמן. עם הגיל ושגרת היום-יום השוחקת, לרבות משפחה, ילדים ועבודה תובענית, קיימת נטייה לעיתים, שאינה מבורכת כמובן, לזנוח את ביצוע הפעילות הגופנית.

התוצאה לא פעם אינה מאחרת לבוא – השמנת יתר, קושי בביצוע פעולות שגרתיות שבעבר נראו פשוטות למדי, ובסופו של יום גם עלייה במדדים ובעיות בריאות שעשויות להיות קטלניות.

על מנת "להקדים תרופה למכה" ולדאוג לעצמנו בצורה המיטבית, קיימת חשיבות עליונה לביצוע פעילות גופנית על בסיס קבוע. כל אחד או אחת על פי יכולותיו ובסרגל מאמצים נכון, וכזה אשר לא יהווה קרקע פורייה לפציעות חלילה.

אחת האופציות השכיחות למדי כיום היא אימון פונקציונלי המתבצע בין כתליו של מכון כושר, בין אם מדובר במכון כושר בהרצליה או בכל מקום אחר בארץ. היתרון המשמעותי הנעוץ באימון שכזה, הינו עצם האפשרות ליהנות תחת קורת גג אחת מעשרות מכשירים, משקולות ואביזרים לתרגול במשקל גוף, המאפשרים לאמץ את כל מערכת השרירים, לרבות התמקדות בשרירים ספציפיים, עבודה על שרירי ליבה ושיפור מרכיבים גופניים שונים, כמו סיבולת לב-ריאה, גמישות, קואורדינציה ועוד.

במידה ואתם תושבי הרצליה, אזור השרון והסביבה – הרשו לנו להציג בפניכם את פלג ג'ים, חדר כושר בהרצליה המציג סטנדרט חדש של אימון גופני המוביל לתוצאות. צוות מדריכי הכושר המוסמכים שלנו ידאגו להוביל אתכם צעד אחר צעד לתכנית אימון מובנית שתאפשר לכם להפיק מעצמכם את מלוא הפוטנציאל, וחשוב מכך תדאג אחת ולתמיד לבריאות שלכם!

עם ותק של קרוב ל-40 שנה בענף הכושר בישראל וכמכון כושר בהרצליה אשר שמו הולך לפניו, נשמח לשתף אתכם עם הידע הרב שצברנו – בניית תכניות אימון מותאמות אישית עבור כל סוגי המתאמנים, שילוב תרגילים פונקציונליים עם עבודת כוח ועד ליצירת תמהיל כושר איכותי שמטרתו להוביל אתכם לגרסה הכי טובה של עצמכם.

מחכים לכם בפלג ג'ים.