החלטתם שאתם רוצים להתחיל להתאמן ברצינות. אתם מבינים שחדר כושר מצוין יעניק לכם את המוטיבציה ואת הכלים להשיג את המטרות שלכם. מטרות כמו חיזוק הגוף, חיטוב, הפחתה במשקל, בניית מסת שריר, גמישות וכדומה. כעת נותר לכם רק לבחור את המקום שייקח אתכם למעלה. וזו רשימת הקריטריונים לחדר הכושר המתאים.

אווירה שמטעינה במוטיבציה ואנרגיות טובות

אם אתם מחפשים חדר כושר הרצליה ואתם רוצים באמת להתקדם, הדבר הכי חשוב הוא לשים לב לאווירה. אין ספק שתרצו לבחון מקרוב את סוגי המכשירים ולהכיר את המאמנים. אבל לפני הכל כדאי להתרשם מהאווירה הכללית. אם אתם נכנסים ומרגישים מיד אנרגיות טובות, זה סימן מעולה. חדרי כושר רבים חסרים את האפקט הזה, כך שמאוד קשה להתחיל שם להתאמן ברצינות. כאשר אתם נכנסים ומרגישים חיובי, עם רמות גבוהות של אנרגיה באוויר, מלאי חשק כבר להתחיל, אפשר לצאת לדרך ברגל ימין!

יחס טוב בין מתאמנים למתקנים

כדאי להגיע למכון הכושר בשעה שבה אתם מעדיפים להתאמן, כדי להתרשם. כך תוכלו להיווכח בדבר הבא: עד כה מתקיים יחס טוב (מבחינה מספרית) בין מתאמנים למתקני האימון והמכשירים השונים. במילים אחרות, כך אתם רואים שלא קיים עומס רב מדי, צפיפות או דוחק אבל כן יש מספיק מתאמנים, כדי להקנות אווירה מלאת מוטיבציה.

מגוון רחב של מכשירים

חדר כושר מעולה יציע מגוון רחב מאוד של מכשירי אימון. ולא מדובר רק על כמות מרובה של מכשירים אלא גם גיוון. כלומר, חשוב שיהיו הרבה מכשירים שיאפשרו לכם לעבוד על כל קבוצות השרירים בגוף. חשוב שלא יהיו רק משקולות סטנדרטיות או מכשירים לחיזוק שרירי הקיבורת או החזה. אלה כמובן נחוצים וחיוניים, אבל דרושים גם מתקנים נוספים. למשל מתקנים ומכשירים שעוזרים לחזק את כל שרירי הרגליים, מכשירים לחיזוק וחיטוב שרירי העכוז, גב, שכמות וכן הלאה.

מאמנים מנוסים, משכמם ומעלה

לא קשה למצוא מאמן כושר בהרצליה. אבל זה בהחלט לא דבר קל למצוא מאמן שהוא משכמו ומעלה. זהו מדד וקריטריון חשוב ביותר לבחירת חדר כושר. אם אתם מוצאים את חדר הכושר שבו פועלים כמה וכמה מאמנים מנוסים, אפשר לומר שאתם על הגל. מאמן מנוסה ניתן לזהות על פי כמה דברים. למשל, מספר השנים שהוא פועל במקצוע. היכולת לתקשר עם מגוון רחב של סוגי מתאמנים. הובלה קדימה, עם תשומת לב, מוטיבציה ועזרה גם ברגעים שבהם מרגישים פחות אנרגטיים.

חשיבות הדמות שמנהלת את המקום

מומלץ לבדוק מי מנהל את חדר הכושר, האם הוא יותר טיפול ניהולי או שהוא גם בעצמו מאמן ומתאמן. כאשר נכנסים למקום שמנוהל על ידי טיפוס ספורטיבי, שמקדם בכל ישותו ערכים של איכות, מצוינות, בריאות, ספורט וכושר – אלה הערכים שמשתקפים במקום שתחת ניהולו. כך אפשר לדעת שגם אם מאמן מסוים מצטרף או עוזב, האיכות הכללית והרמה הגבוהה של המקום תמיד תישאר.

סוגי מכשירים חדישים ובריאים מהטובים בעולם

אימוני כושר עברו מהפך והפכו כיום לא סתם לחזקים אלא גם לבריאים יותר. למשל, חדר כושר שמציע מכשירי ריצה מתקדמים, מכשירי חבלים, מתקני צמיגים, מהווה בחירה מצוינת. טיפ – מכשיר שמעניק חווית ריצה אמיתית, תוך יצירת התנגדות שניתנת לשליטה, מדדי ביצועים ותחושה טבעית ששומרת על הישגים ובריאות יחד מוסיף המון.

אפשרות לאימונים אישיים

אם רצויה לכם התקדמות בקצב שלכם, אבל עם הישגיות טובה, שימו דגש על קיומו של אימון אישי. חדר כושר נבחר מאפשר להתאמן עצמאית או להיעזר במאמנים אישיים ומדריכי כושר מעולים בשיטת אחד על אחד.