מאמנת כושר אישית היא אשת מקצוע שעברה הכשרה מקצועית מקיפה בתחום האימון הגופני, כלומר מישהי שיודעת לשלב בהצלחה ידע בתחומי האנטומיה, הפיזיולוגיה והתזונה ויכולת הדרכה לטובת המתאמנים השונים.

למה להתאמן עם מאמנת כושר אישית?

  • חוויה – כל אימון עם מאמנת אישית הוא אתגר הודות לתרגילים ואביזרים חדשים (כמו הליכון מדרגות או מכשירי אופניים לדוגמא) שבהם נעשה שימוש, שיטות אימון מגוונות והכל בהתאמה למתאמן במטרה אחת –שהמתאמן יתמיד באימונים כחלק מאימוץ אורח חיים בריא.
  • התאמה לאוכלוסייה הנשית – מאמנת אישית מעצם היותה אישה מבינה טוב יותר את המתאמנות מבחינה פיזית ונפשית – מה שיוצר חיבור הדדי ואימון יעיל יותר, למשל בקרב נשים בהריון ואחרי לידה.
  • יחס אישי – מאמנת אישית מספקת למתאמנים ולמתאמנות שלה אימון מקצועי באווירה נעימה –מה שיוצר מסגרת תומכת שמוסיפה למוטיבציה ומאפשרת השגת מטרות שונות במהירות אבל גם בכיף.
  • חסכון בזמן – אימון עם מאמנת אישית מאפשר אימון יעיל בזמנים ובמיקום הנוח לך. אמנם אין יותר תירוצים, אבל מצד שני משיגים בדיוק את התוצאות שרוצים.
  • יעילות – אימון עם מאמנת אישית נחשב יעיל יותר לעומת כל אימון אחר. מכיוון שמאמנת הכושר נמצאת בסמוך למתאמן לכל אורך האימון – היא יכולה לתת לו משוב מידי שמבוסס על הידע המקצועי שלה.
  • ייעוץ תזונתי – מאמנת אישית מספקת לכל מתאמן ייעוץ תזונתי בהתאם למטרותיו האישיות ולאימונים שביצע
  • אבחון – מאמנת אישית מאבחנת את המתאמן מבחינה פיזיולוגית כבסיס להתאמת תכנית אימונים אישית.

איך בוחרים מאמנת אישית בהרצליה?

הדרך הטובה ביותר לבחור מאמנת אישית היא לשאול את החברות שלך. עם זאת, מומלץ לוודא שהמאמנת המומלצת מתמחה בהשגת המטרות שלך, למשל ירידה במשקל, חיטוב לאחר לידה, שיקום לאחר פציעות ספורט וכו'. כמו כן, מומלץ לקבוע אימון ניסיון כדי לוודא שיש כימיה בינך ובין המאמנת.

חיפוש של מאמן כושר בהרצליה כיום – לאו דווקא נשמע כמו משימה מורכבת, אבל אין ספק שכדאי לבדוק לעומק האם הבן אדם שהחלטתם לפנות אליו באמת יוכל לעזור לכם באמת מתמחה בלעזור להשיג את המטרות שאת שואפת להשיג.

למי מתאים להתאמן עם מאמנת כושר אישית?

לכולם ובעיקר לכולן. מאמנת אישית יודעת להתאים את עצמה למתאמנים ולמתאמנות שלה, כך שכל אחד זוכה למענה מקצועי יעיל שיאפשר לו להשיג את מטרותיו האישיות: ירידה במשקל, חיטוב הגוף, שיפור הסיבולת, פיתוח של גמישות ועוד. המשמעות היא שכל אחת יכולה ליהנות מגוף מושלם ומבריאות שלמה, לרבות נשים בהריון ואחרי לידה, נשים דתיות ועוד.

במידה והתחלת לעבוד עם מאמנת כושר ולאחר מספר אימונים הגעת למסקנה שאת משוכנעת שהיא לא הבן אדם הנכון בשבילך (בין אם מדובר ברמה המקצועית, או בקריטריונים אחרים, כמו מחיר, מרחק נסיעה ארוך מהבית שלך או כל סיבה אחרת) – עדיף לא לפחד לנסות שירות של מאמנת אחרת.

גם אם מדובר באשת מקצוע מנוסה, שעזרה לחברה שלך להגיע לתוצאות מרשימות, יתכן שיש מאמנת אישית אחרת באיזור, שתצליח לעזור ספציפית לך בצורה אפקטיבית יותר. יחד עם זאת, חשוב לזכור שרוב העבודה שמשפיעה על תוצאות האימונים האישיים, תמיד תהייה צריכה לעשות על ידייך.

אז במידה ויש לך ספקות לגבי מאמנת אישית שהתחלת לעבוד איתה לאחרונה, מהסיבה שהיא דורשת ממך הרבה – חשוב שתעשי חשבון נפש עם עצמך ותוודאי שהסיבה שאת שוקלת לחפש מאמנת כושר אחרת היא לא בגלל שהיא דורשת ממך לעבוד קשה ואת לא מוכנה לתת 100% מעצמך לטובת השגת המטרות שלך בתחום הכושר הגופני. מאמן טובה היא מישהי שתהייה שם לא רק בשביל לייעץ לך איך להתאמן נכון, אלא גם תדרוש ממך שלא תוותרי לעצמך.