הדרך לשינוי מתחילה בך: מכון כושר בהרצליה שדואג לך

הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידיים ללא הנחות וויתורים. פלג ג'ים – חדר כושר בהרצליה מציג תחת קורת גג אחת את התנאים האידיאליים למען שמירה על הבריאות שלכם

הכרס מבצבצת ומציקה לך? מעוניינת לחזור למראה הישן של לפני ההריונות? חולמים על גוף חטוב? האמת, זה בכלל לא משנה באיזה סטטוס אתם נמצאים, שכן שמירה על כושר גופני לטובת שיפור המדדים הבריאותיים והמראה הוויזואלי הם ללא ספק מטרה נעלה.

אנחנו בפלג ג'ים, מכון כושר ותיק בהרצליה המשלב תחת קורת גג אחת את המכשור המתקדם ביותר, בשילוב עם מאמנים מקצועיים מן השורה הראשונה, נשמח ללוות אתכם בדרך לשינוי המיוחל, וחשוב מכך לשמש עבורכם כמצפן בדרך לשמירה על אורח חיים בריא כחלק בלתי נפרד משגרת היום-יום.

פלג ג'ים – 40 שנה של איכות ללא פשרות

אם הנכם תושבי המרכז או אזור השרון, כדאי שתדעו כי פלג ג'ים הוא אחד ממכוני הכושר הוותיקים בעיר, הנחשב שלא בכדי גם לאחד מחדרי הכושר המובילים בהרצליה.

סוד הקסם של המכון הינו עצם היותו אבן שואבת עבור מתאמנים ומתאמנות בכל טווח הגילאים, הזוכים למענה מיטבי לצרכיהם.

בנוסף, אנו מציעים שירות ייחודי של מאמן כושר אישי בהרצליה, לצורך הכוונה ובניית סרגל מאמצים ייעודי עבור כל אחד מהמתאמנים, תוך הגדרה של מטרות ייחודיות בקצב ועל פי יכולות אינדיבידואליות מוגדרות.

העידן הבא של חדרי הכושר בהרצליה

פלג ג'ים אינו רק מכון כושר בהרצליה, אלא הרבה מעבר לכך. מדובר במקום שהוא בגדר שילוב מנצח של קהילה ומשפחה. אצלנו תזכו למכשור מתקדם שיאפשר לכם לקחת את האימון שלכם לקצה, תוך הקפדה על עבודה נכונה ללא שגיאות בעזרת צוות המדריכים המובחרים שלנו.

נוסיף לכך שעות פתיחה רבות לאורך כל ימות השבוע והתאמה של תכניות אימונים אישיות (בתיאום מראש) והרי לכם חדר כושר בהרצליה המספק את המעטפת הספורטיבית המלאה.

אנחנו מזמינים אתכם לקום מהספה, לזנוח את הסמארטפון ולקפוץ לביקור במכון. אז קדימה, למה אתם מחכים? זה הזמן שלכם להשקיע בעצמכם כמו שבאמת מגיע לכם, בדרך לחיים חדשים ומלאים יותר.