עושים סוף לשומנים: מתחטבים ונהנים במכון כושר בהרצליה

מחפשים דרך אמיתית להתמודד עם הקילוגרמים המיותרים? חולמים על גוף חטוב שיגרום לכם להביט במראה בגאווה? פלג ג'ים, חדר כושר בהרצליה אשר שמו הולך לפניו כאן בשבילכם !

היא נחשבת אולי למגיפה הגדולה ביותר של ימינו. היא אינה מבדילה בין עמים, תרבויות, מגדר או כל הגדרה אחרת ובפועל מהווה מטרד אמיתי עבור מיליוני אנשים בכל רחבי העולם.

אם אתם עדיין מבולבלים, אנחנו מתכוונים כמובן למגפת ההשמנה המתפשטת כאש בשדה קוצים בשנים האחרונות, כולל בקרב ילדים ובני נוער, ונחשבת שלא בכדי לאחד הגורמים להיווצרות של מחלות כרוניות ולשלל בעיות רפואיות נוספות.

במידה וגם אתם מתמודדים עם עודף משקל ברמה כזו או אחרת, חשוב שתדעו כי אתם ממש לא לבד. וחשוב מכך, כי הפתרון נמצא ממש מתחת לאף שלכם !

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את פלג ג'ים, מכון כושר בהרצליה בעל ותק של קרוב ל-40 שנה, אשר חרת על דגלו מטרה אחת מובהקת – לפעול בכל האמצעים למען שיפור איכות החיים שלכם.

התמדה ונחישות בדרך לתוצאה המושלמת

כאשר מדובר על פעילות גופנית ושינוי אורח החיים תוך סיגול הרגלים בריאים יותר, עלינו להבין תחילה כי מדובר בתהליך ממושך, ולא בפתרון קסמים.

זוהי הסיבה שאנחנו בפלג ג'ים, מכון כושר בהרצליה המציע תחת קורת גג אחת מגוון רחב של מכשירי כושר ומאמנים מקצועיים מן השורה הראשונה בארץ, מלווים את המתאמנים שלנו צעד אחר צעד, ורצים איתם "מרתון" במטרה לא רק להוביל אותם עד לתוצאה המושלמת, אלא גם ליהנות תוך כדי מהדרך.

אצלנו תזכו לליווי צמוד מצד מאמן כושר אישי בהרצליה, או לחילופין מאינספור אפשרויות לביצוע תרגילי כושר המאפשרים עבודה מדויקת על כל מערכת השרירים.

על מה אנחנו מתחייבים? הדרכה מקצועית במטרה למצות את הפוטנציאל מכל אחד ואחת מהמתאמנים שלנו, שעות פתיחה גמישות לאורך כל ימות השבוע, מכשור מתקדם המתוחזק בצורה מיטבית, יחד עם קהילת מתאמנים מופלאה שהיא ממש כמו משפחה.

אנחנו מזמינים אתכם לקפוץ לבקר בחדר הכושר שלנו, להתרשם בעצמכם והכי חשוב – לקחת את עצמכם בידיים בדרך לחיים בריאים יותר !