נפש בריאה בגוף בריא

ביצוע פעילות גופנית מהווה חלק בלתי נפרד משמירה על שגרת חיים בריאה. קבלו 3 סוגי אימון מאתגרים שיאפשרו לכם לעבוד על הגזרה ועל הדרך לשמור על החיוך

אנו חיים בעידן בו המודעות לספורט הפכה לחלק בלתי נפרד משגרת החיים. על פניו מדובר במגמה מבורכת שמסייעת להתמודד עם תופעות כמו השמנת יתר, לצד חיזוק מערכות הגוף, ייצור אנרגיה ושמירה על חיוניות.
אלא שלעיתים נדמה כי השפע הספורטיבי המציע אינספור שיטות אימון וחדרי כושר מסוגים שונים, מקשה על היכולת להתקבע ביחס לפעילות הגופנית שבאמת מתאימה למבנה הגוף והאישיות שלנו.
על מנת לנסות ולהתאים עבורכם אימון איכותי שיוכל באמת לספק את התוצאות שתמיד חלמתם עליהם, ועל הדרך יאפשר לכם גם לשמור על החיוך, קבלו 5 סוגי אימון אותם ניתן לבצע הן במכון כושר לילדים, מכון כושר למבוגרים ואפילו במכון כושר לגיל השלישי.

מתיחות

זהו אחד האימונים הנפוצים ביותר אותם ניתן לבצע בכל זמן ומקום – חדר כושר, סטודיו, בחוף הים, בפארק וכן, גם בבית מול הטלוויזיה.
הרציונל באימון מתבסס על ביצוע שורה של תרגילי מתיחות שמטרתם להאריך את שרירי הגוף, תוך ניסיון מתמיד לשפר את טווחי התנועה, לצד עבודה על גמישות ויציבה נכונה.
ביצוע על בסיס קבוע של אימוני מתיחות מפחית גם עומס מהמפרקים, משפר את תנועתיות הגוף ומשרה על המתאמנים תחושה קלילה.
ניתן לבצע אימון מתיחות לבד או עם חברים, אך מומלץ להיעזר במאמן כושר אישי למבוגרים או לחילופין במאמנת כושר אישית למבוגרים שיוכלו לדייק את סוגי המתיחות ולוודא כי הנכם מבצעים אותם בצורה נכונה.

אימוני כח

אימון העושה שימוש בהתנגדות מכל סוג שהיא (משקולות, קטלבלס, אביזרים או אפילו משקל גוף) על מנת להגביר את יכולת הגוף לייצר כח. תרגילי ההתנגדות גורמים לכיווץ סיבי השריר ולהריסתם, עד לבנייתם מחדש בעזרת תזונה עשירה בחלבון, מספר שעות שינה הולם ועוד.
קיימים מספר תתי-סוגים של אימוני כוח, לרבות אימוני היפרטרופיה שמטרתם להגדיל את מסת השריר, אימון כוח מירבי למתאמנים מתקדמים בלבד המבצעים מספר חזרות נמוך עם משקלים גבוהים במיוחד ועד לאימון חיזוק הסיבולת השרירית, הכולל פעילות גופנית במשקלי עבודה נמוכים-בינוניים, אך למשך פרק זמן ארוך ללא הפסקה.
בעזרת ציוד הכושר המתקדם המצוי אצלנו בחדר כושר בהרצליה, ניתן לבצע את אימוני הכח המוזכרים תוך בחירה של אביזר ההתנגדות הרלוונטי המותאם למתאמן/ת ובליווי אישי של מאמן כושר אישי למבוגרים וקשישים.

אירובי

אימון אירובי פירושו כל פעילות גופנית המצליחה להעלות את דופק המתאמן מעל רמתו הרגילה, תוך שמירה על רמות דופק מואץ לאורך זמן.
לפעילות אירובית השלכות חסרות תקדים על גוף האדם, כמו חיזוק כלי הדם ומערכות הלב, הגברה ניכרת של שריפת הקלוריות והשומנים, שיפור תפקודים קוגניטיביים ועוד.
ישנם מגוון רחב של אימוני אירובי. הבולטים שביניהם כוללים ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, טריאתלון, חתירה, ריקוד והרשימה עוד ארוכה.
ניתן לבצע אימוני אירובי גם במכון כושר למבוגרים, כמו למשל בחדר כושר סוקולוב הרצליה, בו ניתן לבצע אימון אירובי עצים על גבי מכשיר ריצה/חתירה/אליפטיקל וכן באמצעות ביצוע אימון מחזורי במספר תחנות הכוללים תרגילים אירוביים מסוגים שונים.
רוצים לדעת עוד? צוות מדריכי הכושר המקצועיים של PELEG'S GYM, חדר כושר בהרצליה המשרת את תושבי העיר בפרט ואזור השרון בכלל, הינו המקום המושלם בו תוכלו לשמור על שגרת חיים פעילה וספורטיבית, ועל הדרך לשמור על הגזרה !