חלק מהאנשים שמגיעים לחדר הכושר מרגישים שהם מעוניינים לבצע אימוני כושר לבד – כלומר לא עם חבר או בת משפחה, לא בקבוצה ולא עם בני זוג. אבל למה לא בעצם? מהם היתרונות של אימונים עם בן או בת זוג? במאמר זה ננסה להסביר מעט למה כדאי לשקול לבצע אימונים עם בני או בנות זוג.

לא רק נטפליקס

אז אתם רגילים להיפגש בסופו של יום ואולי להצליח לאכול ארוחת ערב יחד או לצפות בסדרה בנטפליקס, במקרים אלו אתם מרוצים ואומרים לעצמכם בתחושת סיפוק: "הנה, הצלחנו לעשות משהו יחד למרות שאין לנו כמעט זמן לכלום באמצע השבוע".

אתם יודעים משהו? יש עוד הרבה דברים שאפשר לעשות יחד ואפילו בקביעות, מה דעתכם להתאמן ביחד? כן! ממש לקבוע שעה, להיפגש במכון גם באמצע השבוע ולצעוד יחד על ההליכונים.

בין משקולת לריצה – זמן איכות לזוגיות

אתם כבר בטח יודעים שזמן איכות תורם לזוגיות. כשאתם מבצעים פעילויות יחד – יוצאים לבר, רואים סרט, אוכלים יחד או מטיילים בפארק אתם מעניקים לעצמכם רגעים מהנים. לצד רשימת הפעילויות שניתן לבצע יחד כדאי לכם לחשוב גם על אימונים משותפים בחדר כושר, אימונים אלו יתרמו גם לבריאותכם הפיזית, גם לבריאותם הנפשית וגם לקשר ביניכם, בצורה זו יהיה לכם ממש דייט קבוע בלוח הזמנים ותוכלו להגביר את המוטיבציה של הצד השני, להתחזק ולהגיע ליעדים ולמטרות שהצבתם בפני עצמכם. מטרות אלו יכולות להיות למשל: לחזק את השרירים, לעלות מסת שריר, להפחית מהמשקל, לשפר את הסיבולת, להתחטב, לשפר את התחושה הנפשית, להפחית את רמות הסוכר או מטרות אחרות.

חשיבותה של מוטיבציה

למוטיבציה יש חשיבות עצומה בהתמדה באימונים, אך לצערנו, פעמים רבות המתאמנים מאבדים מהמוטיבציה שמילאה אותם בתחילת הדרך ומתחילים לדלג על אימונים. במקרה שמבצעים אימונים זוגיים, הרי שמתאמנים עם החבר או החברה הטובים ביותר – פרטנרים לחיים, אנשים שעוזרים בהתמודדות עם שלל אתגרים, על כן, ישנו סיכוי גבוה להצלחה. כאשר בני הזוג מעודדים זה את זו וחשים אחריות אחד כלפי השניה, הם לא מוותרים על אימונים ודבקים במטרותיהם. במידה שיש קשיים – ויש קשיים בדרך, הם מעודדים זה את זו ואינם מוותרים. כמובן שגם למאמן אישי שמלווה את בני הזוג עשויה להיות תרומה רבה. מאמן כושר אישי שמתאים את תוכנית האימונים לכל אחד ומסייע בהעלאת המורל, ישפר את חווית האימונים בצורה משמעותית.

מאמן כושר אישי הרצליה – כי הכי טוב להתאמן קרוב לבית

אם אתם מחפשים חדר כושר, רצוי שתבחנו חדרי כושר שנמצאים בעיר בה אתם מתגוררים. אם אתם גרים בהרצליה תוכלו למצוא חדרי כושר בהרצליה. הקפידו לבדוק את המכשירים הנמצאים בחדר הכושר, את מקצועיות המאמנים, ואם ברצונכם להתאמן עם מאמן כושר אישי, בדקו האם עובדים במקום גם מאמני כושר אישיים.