חדר כושר בהרצליה: לא מה שחשבתם!

נמאס לכם להרגיש שאתם לא מקבלים מספיק עבור המנוי החודשי שלכם בחדר הכושר? הכירו את פלג ג'ים, מכון כושר בהרצליה המציג מכשור מתקדם וצוות מאמנים מהשורה הראשונה, במחיר הוגן ואטרקטיבי

הקיץ כבר אוטוטו בפתח. עבור רבים מאיתנו זוהי קריאת השכמה להכין את גופנו לקראת העונה החמה באמצעות פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא.

אם הנכם תושבי הרצליה והסביבה, זוהי הזדמנות מצוינת עבורכם להכיר את Peleg's Gym, מכון כושר בהרצליה, בו תוכלו תחת קורת גג אחת ליהנות מצוות מאמנים מקצועיים מהשורה הראשונה בארץ, שיסייעו לכם להגיע לתוצאות שתמיד חלמתם עליהן.

חדר הכושר בהרצליה הממוקם ברחוב סוקולוב המרכזי, צבר מזה קרוב ל-30 שנה מוניטין כמכון כושר בעל ערך מוסף עם קהילת מתאמנים ומתאמנות בכל טווח הגילים, אשר המשותף להם הוא הרצון לשמר שגרה ספורטיבית למען הגוף והנפש כאחד.

פלג ג'ים, מכון כושר בהרצליה מציג בנוסף סטנדרט בלתי מתפשר של מכשור מתקדם של המותגים הבינלאומיים המובילים. בין המכשירים הבולטים במכון תוכלו ליהנות ממסלולי ריצה, הליכוני מדרגות חדשניים, מכשירי משקולות לעבודה על קבוצות שרירים שונות (חזה, גב, כתפיים, רגליים ועוד), כמו גם משקולות חופשיות ומתקני כושר נוספים לטובת ביצוע אימון כנגד משקל גוף.

ומה לגבי המחיר אתם תוהים? פלג' ג'ים הינו חדר כושר בהרצליה בו תזכו ליהנות מכלל השירותים והניסיון של הצוות שלנו, במחיר הוגן המהווה תמורה מלאה לכסף שלכם. אצלנו תזכו לתמורה מלאה עבור המנוי החודשי שלכם, לרבות שעות פתיחה נוחות לאורך כל ימות השבוע והדרכה צמודה מצד מאמנים מקצועיים בעלי ניסיון משמעותי בענף הכושר.

אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לחדר כושר בהרצליה, בו איכות היא לא מילה גסה, ועל הדרך להצטרף לקהילת מתאמנים שהיא משפחה.

אז קדימה, זה הזמן לקום מהספה, לעלות על בגדי ספורט ולקפוץ אלינו לפלג ג'ים, מכון כושר בהרצליה שכולו חוויה אחת גדולה. אנחנו מחכים לכם!